Založ si blog

Archív: január, 2022

Moja dáma

Úvod Nie som profesiónálny spisovateľ, ale chcem sa s vami podeliť o príbeh, ktorý som začala písať. Určite zachytíte zopár chýb či už gramatických alebo spisovných. Vopred Vás chcem poprosiť, aby ste pochopili, že písanie je môj koníček a väčšina mojej tvorby nebola medializovaná a zdieľaná s ľuďmi. Dúfam, že sa vám prvá časť bude páčiť. 🙂 Príbeh je […]

Pokračovanie článku

Prechádzka

,,Príroda je naozajstnejší Boh“ Baruch Spinoza (1632-1677) Kľukatou cestou vietor lístie začína viať, ranné slnko hrejivo prebúdza sa smiať. Slnečné lúče, to teplo žiariace z neba, udáva smer kam by som chcela. Kráčam vpred, drkotajúc v silnom vetre, dovoľ mi ukázať čo skrývam v sebe. Ohnivé slnko čo mi silu dáva, prekročiť prah slabosti, spadnúť a znova […]

Pokračovanie článku

Nový rok 2022

Predtým ako začneme písať prvé strany v knihe roku 2022, napĺňať ju novými zážitkami, dovoľte mi pripomenúť, že i keď starý rok je za nami a nový začína, nezabúdajme na krásu zvanú „spomienky“. Vypustime tie zlé, zraňujúce chvíle v živote pri ktorých naše srdcia vzlykali. Povznesme tie krásne, láskyplné, čo pohladia naše srdce […]

Pokračovanie článku
Po atentáte na Fica čelia vyhrážkam poslanci aj minister. Viacerí majú sprísnený režim

Po atentáte na Fica čelia vyhrážkam poslanci aj minister. Viacerí majú sprísnený režim

18.05.2024 06:00

Vyhrážky smerovali aj na iných poslancov a ministrov.

ONLINE: Americký zákaz útočiť na ruské územie oslabuje schopnosť Ukrajiny brániť sa

ONLINE: Americký zákaz útočiť na ruské územie oslabuje schopnosť Ukrajiny brániť sa

18.05.2024 06:00

Aj prezident Zelenskyj sa sťažoval, že Západ Ukrajine zakazuje používať zbrane dodané Európou a USA k úderom na ruské územie.

Tri dni po atentáte na Fica: Čo zatiaľ vieme? Otázky a odpovede, premiér ostáva na JIS, atentátnik ide pred súd

Tri dni po atentáte na Fica: Čo zatiaľ vieme? Otázky a odpovede, premiér ostáva na JIS, atentátnik ide pred súd

18.05.2024 07:00

Premiérov stav je stále vážny, súd bude rozhodovať o väzbe pre útočníka. Zatiaľ to viac ako na upokojenie vyzerá na pokračujúcu polarizáciu.

Sudca poslal atentátnika do väzby, rozhodnutie nie je právoplatné

Sudca poslal atentátnika do väzby, rozhodnutie nie je právoplatné

18.05.2024 10:00

Súd sprevádzali prísne opatrenia, zasadnutie bolo neverejné, novinári sa nedostali ani do areálu. Situáciu sme sledovali priamo v Pezinku.

scepcek

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3138x
Priemerná čítanosť článkov: 1046x

Autor blogu

Kategórie

Archív