Založ si blog

Prechádzka

,,Príroda je naozajstnejší Boh“

Baruch Spinoza (1632-1677)

Kľukatou cestou vietor lístie začína viať,
ranné slnko hrejivo prebúdza sa smiať.
Slnečné lúče, to teplo žiariace z neba,
udáva smer kam by som chcela.
Kráčam vpred, drkotajúc v silnom vetre,
dovoľ mi ukázať čo skrývam v sebe.
Ohnivé slnko čo mi silu dáva, 
prekročiť prah slabosti, spadnúť a znova vstávať.
Vstať znova a vziať čo patrí mi ,
opäť sa smiať a šťastná byť. 
Čo za silu tlačí ma vpred,
pod nohy kamene vnáša mi svet.
To zameškané v čase, tie hrdé pohľady,
strach v očiach privádza pomaly.
Kričím do sveta jemným hlasom,
omámená prírodou a jej krásou.
Hľadím vôkol seba, toľká nádhera,
Nie človek - Muž/žena ale príroda.
Tie stromy i lístie vo farbách zelených,
zvláštne ako našu prírodu premení.
Počujuť štebot vtákov, šumot lístia,
Privieram oči a ruky stískam.
Dlane sa potia, tlkot srdcia sa zvýši,
Cítim to, ten deň sa blíži. 


                                                  Ščepček



Moja dáma

13.01.2022

Úvod Nie som profesiónálny spisovateľ, ale chcem sa s vami podeliť o príbeh, ktorý som začala písať. Určite zachytíte zopár chýb či už gramatických alebo spisovných. Vopred Vás chcem poprosiť, aby ste pochopili, že písanie je môj koníček a väčšina mojej tvorby nebola medializovaná a zdieľaná s ľuďmi. Dúfam, že sa vám prvá časť bude páčiť. 🙂 Príbeh je [...]

Nový rok 2022

04.01.2022

Predtým ako začneme písať prvé strany v knihe roku 2022, napĺňať ju novými zážitkami, dovoľte mi pripomenúť, že i keď starý rok je za nami a nový začína, nezabúdajme na krásu zvanú „spomienky“. Vypustime tie zlé, zraňujúce chvíle v živote pri ktorých naše srdcia vzlykali. Povznesme tie krásne, láskyplné, čo pohladia naše srdce [...]

koláž, fotky, mReportér

Takto nádherne nebo hralo farbami. Jedny z najkrajších záberov na polárnu žiaru boli zachytené na strednom Slovensku

18.05.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Pápež František

Za uzdravenie Fica sa modlí aj pápež, poslal list Čaputovej

17.05.2024 21:49

Pápež František zaslal v súvislosti s atentátom na slovenského premiéra Roberta Fica list prezidentke Zuzane Čaputovej.

Robert Kaliňák, odkaz

Kaliňák: Vykreslili ste Fica ako zlo, takto to dopadlo. Očakávame jedno úprimné prepáčte

17.05.2024 19:11

Spoločenský zmier sa nedá postaviť na falošnej politickej korektnosti, uviedol Robert Kaliňák. Žiada od tých, ktorí vykreslili Fica ako zlo, jedno úprimné prepáčte.

kosovo nato

Baerbocková: Kosovo patrí do Rady Európy. Srbsko v takom prípade hrozí odchodom

17.05.2024 18:25

Nemecká ministerka zahraničných vecí Annalena Baerbocková v piatok vyzvala lídrov Kosova, aby čo najskoršie splnili podmienky na prijatie do Rady Európy.

scepcek

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3136x
Priemerná čítanosť článkov: 1045x

Autor blogu

Kategórie

Archív